domingo, 4 de enero de 2009

Puur Genot...




2 comentarios:

©bruno dijo...

again, ongeloflijke kanppe beelden. wish i was there

Unknown dijo...

Hallo Bie,

Laat ik mezelf es voorstellen... ik ben Philine en heb ook al vrijwilligster gewerkt bij Juan José en Patty in Ladrillera en Coto Coto. Het is ondertussen al 14 maand geleden dat we daar terug vertrokken zijn maar de vele foto's op mn kamer herinneren me er nog dagelijks aan. Ik kwam op je blog al googelend. Ben je nog steeds in Huancayo?
Mag ik je dan twee verzoekjes doen?
1) Vele groetjes overbrengen aan Juan José en Patty van Philine, An, Liesbeth, Michael en Edith (de 5 Belgen van eind 2007). Onze foto hangt daar wel nog uit in de residency (de drie meisjes met zo'n peruaanse muts op of de foto waar we allemaal op z'n indiaans verkleed zijn).
2) Indien je nog in Coto Coto komt... kun je dan een foto nemen van de groep van 4 tot ong. 8 jarigen waar ik stond. De kinderen waren toen Daniel, MIguel, Miguel, Jhonatan, Nena, Gina, Alfredo, Ada, Ana,...) van het gebouw naast de baby's. Mis hen zo!

Geniet nog van je tijd!
philinederijcke@gmail.com